woensdag 27 februari 2013

¡El lunes al institutio!

¡Hola!

Hier ben ik weer met een kort blogberichtje!
Een aantal berichten geleden konden jullie lezen hoe onvoorbereid Kim en ik tussen de studenten van de ISPED mochten gaan staan om de vlag van Ecuador te groeten, de himno nacional en de himno al ISPED te zingen. Afgelopen maandag konden we dit voor de eerste keer een beetje beter voorbereid meemaken. Hieronder een klein overzichtje dat jullie een idee moet geven hoe dat er zoal aan toe gaat.

Net geklede studenten in de rij op el patio.
Hijsen van de vlag.
Nog enkele filmpjes: het eerste is het Ecuadoraans volkslied en het tweede de hymne aan de ISPED.
Het filmpunt is misschien niet ideaal, maar ik wist niet in hoeverre het zou aanvaard worden dat ik daar met mijn camera stond...







¡Ciao!

Zoë

6 opmerkingen:

  1. dag Zoë,

    Ja zeg, heb de 'liedjes' uitgeluisterd, klinkt heel volks...kunnen we ons hier niet echt voorstellen, patriotisme...

    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. theeft even geduurd voor ik door alles was maar wel een zeer interessant avontuur wat je daar meemaakt. Het ziet er een zeer leuk land uit en als ik ooit nog eens het geld heb ga ik er ook eens naar toe zeker naar da meer met die eilanden er in :p . Ik wens u nog veeeeel plezier daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Zoë, zondagavond en even tijd om op 't gemak alles bij te lezen !
    Alweer een hele boterham hé! Ik hoop dat jullie cultuurweekend een meevaller was.
    Nu is't uitkijken naar nog en paar boeiende weken want de tijd vliegt voorbij!
    Jullie zitten al halverwege...nog een 7-tal weken, en we mogen al terug naar Zaventem rijden...Hééél dikke zoenen van ons en tot binnenkort
    Mam en co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sorry dat ik al even niet meer gereageerd heb op je blog! Ik kan soms niet meer mee hihi!
    Je volgende post heb ik al eens doorscrold, nu nog lezen! Echt mooie foto's!
    oh wow, ik lees net de reactie van je mama, de tijd vliegt voorbij! Ik wens je nog een ongelooflijke week toe! en tot skypes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen