zaterdag 9 februari 2013

Een bericht achterlaten op mijn blog: een korte handleiding

¡Hola!

Ik heb de laatste dagen al meermaals gehoord dat velen een berichtje willen achterlaten op mijn blog, maar daar helaas niet in slagen omdat ze niet weten hoe.
Als behulpzame blogster maak ik dus graag een kleine handleiding. En laat ons hopen dat er na dit bericht wat meer commentaren te lezen zijn!!!

STAP 1
Klik op de blogtitel van het bericht waarop je een opmerking wil achterlaten OF scroll helemaal naar het einde van het bericht en klik op het woord 'opmerkingen' (meestal voorafgegaan door een cijfer of door 'geen').

Klik op de blogtitel
Klik op opmerkingen
STAP 2
Je komt op deze manier op een pagina met enkel het gekozen blogbericht en daaronder de reeds geplaatste opmerkingen. Je vindt er ook ruimte om je commentaar te typen.

STAP 3
A Schrijf je bericht in de daarvoor voorziene ruimte.
B Selecteer als wie je wilt reageren. Voor de meesten zal dat 'anoniem' zijn, maar het is ook mogelijk om via je google-account te reageren. Indien je als anoniem een bericht achterlaat, vergeet dan niet je naam onder je bericht te schrijven!
C Publiceer je reactie.




Ik hoop dat deze handleiding een hulp is voor diegenen die er tot nu toe niet in slaagden een bericht achter te laten.
Ik hoop eveneens om nu overladen te worden door blogcommentaren, want vanaf heden heeft niemand meer een excuus om er geen te schrijven! ;-)

¡Saludos!

Zoë

2 opmerkingen:

  1. El aburrimiento te tengas mi amor? Vete fuera y deje el ordinator por lo es....fuera hay mas cosas quapas....
    besos Jorge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes Zoë!
    Nu heeft inderdaad niemand nog een excuus om niet te reageren !
    Dankzij uw hulp van voorop had ik natuurlijk dit probleem niet.
    Tot binnenkort !
    xxx mam

    BeantwoordenVerwijderen