vrijdag 22 maart 2013

Salinas: de foto's

Voor het bijhorende blogbericht: ga naar het vorige! > La Costa: Bienvenidos a Salinas


Kamer 1

Kamer 2


De bar van het leger











Op onze wandeling kwamen we een heleboel mensen tegen die een visnet uit de zee aan het halen waren. Voor foto's van de vissen, kijk je best op Kim haar blog!





Liz en haar lief

Ons middagmaal

Met de jeep naar La Chocolatera

Op het domein van het leger

Aan La Chocolatera

La Chocolatera

La Chocolatera























Overstroming in Salinas

Zwembad in onze kamer



Op onze boottocht







Blauwvoet Jan van Gent





La lobería

























¡Ciao!

Zoë

6 opmerkingen:

  1. En nu heb ik ook gelezen én gezien hoe het er allemaal aan toe ging aan de kust van Ecuador! Heel mooi...
    En ja, we worden zo stilaan jaloers op het warme weer aldaar want hier BLIJFT het maar winteren...Ine vertrekt morgen met de school voor een week naar Londen en het is daar een waar sneeuwlandschap(vooral in het noorden van Engeland) en hier is er sneeuw en vooral koude voorzien tot aan Pasen !! Olé, Olé, we trekken onze laarzen aan i.p.v. onze bikini...
    Dikke zoen xxx
    Mam en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hihi zalige foto's ! Heb je toevallig nog niets ontvangen van mij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linde!
      Voorlopig heb ik nog niks gekregen neen, maar 'k ben wel een weekend weg geweest, dus 't is misschien dit weekend toegekomen! Ik zal je wel laten weten wanneer ik het krijg!
      xx

      Verwijderen
    2. oei oei, maar het is ondertussen al een maand geleden, of langer... zal verloren gegaan zijn :(

      Verwijderen
    3. Het is niet verloren gegaan! 'k Heb je briefje deze morgen gekregen!! :) Dank je!!!! Volgens mij is het in het weekend toegekomen, want Liz zei dat ze het vergeten geven was! Op de brief staat een stempel dat het 20 maart is toegekomen!
      xx

      Verwijderen