maandag 7 januari 2013

Stuur mij een brief



¡Hola!

Afgelopen vrijdag kreeg ik plots een mail van de rector van de ISPED, Ramiro Nuñez, met daarin een e-mailadres van mijn zus (Liz Arias) uit Ecuador. Het was al avond en ik dacht dat het op dat moment misschien niet zo slim was om nog een mail te sturen in het Spaans. Ik heb dus de dag erna een mail van vijf Spaanse zinnen gestuurd (waar ik een uur over gedaan heb) om haar om meer gegevens te vragen.
Sindsdien heb ik al een aantal keer met haar gechat in gebrekkig Spaans en ... ik heb een adres!!
Met hulp van Stijn van de VVOB in Ecuador ben ik erin geslaagd om het in een gestructureerd geheel te gieten!

Wie mij dus een briefje wil sturen, kan dat doen naar volgend adres:

Lizbeth Arias (Zoë De Bruycker)
Calle Abdon Calderon y Enrique Aguilar casa s/n
San Roque
Imbabura
Ecuador

Dat ligt ergens tussen Ibarra en Otavalo, in/bij Atuntaqui.





¡Hasta pronto!

Zoë

3 opmerkingen:

  1. Zoë,

    Jullie zitten momenteel op het vliegtuig, op naar een groot avontuur!
    Kan jullie maar één ding zeggen: geniet ervan!
    Doe dat goed daar en heb de tijd van jouw leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Hopelijk ben je goed toegekomen!
    Je briefje is al onderweg!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihihi spannend! volgens de website ben je er over 1 minuut! xxx

    BeantwoordenVerwijderen